Z okazji swoich imienin Czesio przynosi na lekcję znalezione gdzieś śliwki, którymi chce poczęstować klasę. Jednakże ma jedynie pięć śliwek, które wystarczają na poczęstowanie Pani Frał oraz pozostałych bohaterów. Śliwki te były brudne i spowodowały zarażenie bakteriami shigella wywołującymi czerwonkę. Wszyscy trafiają do szpitala na kwarantannę i leczenie. By zająć czymś chłopców, Higienistka przynosi Maślanie prezent od jego ojca – laptopa z zainstalowaną komputerową wersją gry Magiczni wojownicy. Gra wciąga dzieci tak, że nie mają czasu iść do toalety i co chwila zmieniają przez to łóżko. Postacie oraz wydarzenia w grze do złudzenia przypominają te w rzeczywistym świecie (np. Pani Frał jest złą Wiedźmą Shigellą, a celem bohaterów jest jej zwalczenie) z tą różnicą, iż po śmierci bohatera może się on odrodzić. W grze pojawia się również tajemniczy druid, który pomaga bohaterom wypełnić misję zabicia wiedźmy. Po skończonej grze dzieci kładą się spać, a nazajutrz budzą się już zdrowsi. Przychodzi do nich Pani Frał, w której dzieci rozpoznają złą wiedźmę z gry. Na ratunek ponownie przybywa tajemniczy druid – tym razem w rzeczywistym świecie. |